27/3 överbelastad handled och ett jävla liv!

17:16  Sitter och pumpar skillet ur högtalarna, fy fan va bra det är! tackar och bugar ytters för tipset zidde!

Sitter även med tejpad handled, men det är ju ingen nyhet. Gäller bara att hålla den tejpad och stabil så lär det gå över efter någon dag.

Och nu till lite mer vesäntliga problem, vad jag ska ha på mig och hur jag ska håret! haha!
Det lutar lite åt mina nya leggings med skinnimitation, men vettifan alltså. Tror jag ska göra en check in my closet för att få en uppfriskning av minnet om vilka kläder jag äger och olika combos som är möjliga. Sen lär det ble en jävla massa dansande ikväll, så conversen är nästan givna, känns osm ett säkert val vilket också gör det så mycket lättare för mig att välja kläder. Sen har vi "bara" håret och sminkningen kvar, sminkningen brukar komma under tiden jag sminkar mig så det är a piece of cake. Men håret alltså! Slingningen blev bra, det är lite ljusare nu, och ett steg närmare blondie! haha ;) Är jävligt sugen på att bli så blond som jag var sist, det vill säga nästan vithårig. Det är så idiotiskt snyggt! Men får se hur jag gör, om jag fortsätter att slinga det så är det bara silverschampot som sk i lite oftare så är det löst ;)

Nej nu börjar jag känna mig smått stressad. Emelie sa att hon skulle ringa nu någon gång och därefter hämta mig, så trr jag får rassla och välja en outfit, till tonerna av skillet och j.cash. LOVELY!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0