27/3

16:04  Usch, nu högg det till i hjärtat. Fan då! Kvällen är planerad och ser fram emot det som fan. Men nu känns allt en jävla massa jobbigare. Jag vet om att jag inte ska bry mig egentligen, jag har ingen rätt till att bry mig, jag är löjlig som ens lägger en tanke på det. Jag hade kommit en bra bit på vägen nu de här två veckorna, och på mindre än en minut så raserar väggen som jag har byggt upp. DU finns fan i mitt huvud, även om jag inte vill det.

Ikväll kommer det bli galet. Jag orkar inte tänka, jag orkar inte bry mig, ikväll finns inget utan vi går bara fullt ut. Sen skiter jag fullständigt att jag kommer må piss på träningen imorgon, det är endå bara jävla massa löjligt tramsande.

Nej, nu är det nog! Nu ska jag bara bry mig om mig själv, och för en gångs skull sätta mig själv i första hand, och se till att jag mår bra istället!

Ikväll festar vi sönder ängelholm!

ciao

Kommentarer
Postat av: Sara S.

Vet hur det är! När jag är hemma i Skåne så känns det som om Göteborg bara varit en dröm, för allting är precis likadant hemma. Tråkigt, men sant.

2010-03-27 @ 20:24:16
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0