28/3 färgning

14:32  yes det är dags igen, lite nya slingor once again. hoppas det blir bra nu. blondisch är jag verkligen ialf ;) haha!

Hockeyträning imorse, var dock en ganska så meningslös träning som inte gav mig ett piss. Men så är det. Lämnade även in de gröna byxor som jag lånat nu under säsongen, så skönt det känndes! Nu är rögle ett avslutat kapitel. Till nästa säsong så bytar jag lag eller lägger grillorna på hyllan. Har sommaren på mig att klura ut vad jag ska göra. Tror dock inte att jag kommer att kunna lägga av, så blir väll ny klubb. Men det löser sig! :) För jag ser verkligen ingen som helst anledning till varför jag ska stanna kvar i ett lag som inte uppskattar en. Jag har aldrig kännt mig som en del av rbk's damlag och kommer nog aldrig att göra det heller. Tycker bara det är synd att det ska sluta såhär. Men nej, jag tycker verkligen att jag förtjänar bättre än det här! Man ska fan vilja åka till träningen och ha ett leende på läpparna, man ska inte behöva åka dit med ångest och tvivel. Nej, nu säger jag fan ifrån!

Igår blev galet, är dock ganska så suddigt på vissa ställen så att säga. men skoj var det! bowlade och dansade! :)

Ska skölja ur färgen om 20 min, och därefter blir det packning för hela slanten. Hade egentligen tänkt och packa nu, men vill inte riskera att få blekmedel på mina kläder så jag väntar istället =P

Mamma & Pappa är på HD butiken och skulle hämta lite prylar, sen hoppas jag de fixar käk när de kommer tillbaka, för hungrig är jag verkligen!

nu, duschen!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0