2/5 full rulle

13:48   Tillbaka från gymmet och har precis kommit ut ur duschen. Fy fan vad härligt det var, detta behövde jag verkligen! Får nog bli att jag köper ett klippkort på gymmet så jag kan gymma när jag är hemma, det blir ju lite billigare med det än att betala engångsavgift varje gång.. Men det känndes bra att vara tillbaka ialf, jag tycker verkligen gymmet på friskis är skitbra, stort och luftigt. Man känner sig verkligen miotiverad till att träna och vill inte riktigt sluta heller!

Som sagt, nu sitter jag här med blött hår och ska välja ut lite kläder som jag ska ha på mig. Sen ner och köra igång torktumlaren en runda så mina kläder som jag ska ha med mig hinner torka. Sen är det packning som gäller. Jag ska ta bussen redan vid 5 idag, ska nämnligen möta upp oskar i stan och ta en kaffe, och kanske en litemn macka. OBS, INGEN KAKA! höhö

Nej fan, nu börjar det bli så inihelvetes bråttom!

Slänger nog iväg ett längre inlägg på bussen.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0