2/5 workout

10:05  Uppe och igång sedan 08:30, mysig frulle med mamms & papps.

Nu däremot väntar gymmet för some serious workout. Skulle tagit bussen in egentligen, men brorsan ville hellre skjutsa mig i samma veva som han drar till oslo, så det är bara att sitta snällt och vänta på att han ska bli klar ;)

Träning var det ja, sitter och klurar lite på vad jag ska köra idag. Ifal jag ska börja köra ett av mina gamla program eller om jag ska starta om på fresh. Mina gamla program var jävligt effektiva och funkade så tror nog att det blir dom igen, ialf till en början ;) Så idag blir det ben & rygg. Lovely combo I must say.

Sen yesterday när jag snackade med Kalleboy så gjorde vi en deal, ingen läsk & inget godis, chips eller kakor. Ifall ni ser mig med något av detta så har ni min tillåtelse att sno maten eller slå till mig ;) höhö. Nu jävlar e jag på gång!

Har även lite vindruvor som jag kan knapra i mig på bussresan tillbaka ;)

Nej nu börjar vi röra oss!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0