28/5

15:17  what is there really to say about it?

jahapp, då blev de inge me polen. Fartyget är inte klart för att vi ska ta över det. Det känns förjävla träligt, men så är det. SonB sa att vi skulle göra massa annat kul nu i veckorna istället, så det kan bli spännande :P hehe.

Sitter åter igen på bussen på väg hem till HBG. Tonight är det bio som gäller, Robin Hood. Ska bli fett najs att se den, och måste erkänna att jag har ganska så höga förväntningar på den. Utöver det så ska jag ta det jävligt lungt. Fick order från sjukan att jag inte får anstränga knät och ska ta det så lungt som möjligt. Stack och sjukmönstrade igår och fick vila hela dagen på logementet. Knät blir inte direkt bättre om man säger så. Så skulle dit på måndag igen och då träffa läkaren på akuttiden, sen snackade sjuksystern om att de skulle försöka fixa fram en remiss till en prtoped så snabbt som möjligt, vilket är jäkligt behövligt. Känns skönt att äntligen få kolla upp vad det är och vad jag kan göra åt det. Pallar inte gå runt som en invalid och vara smått handikappad och ständigt behöva oroa sig för knät, ifall det blir värre och liknande.

Känner mig jävligt pigg med, så tror inte de blir något sovande under bussresan. Ska kanske kolla på en bra rulle eller något så tiden går lite snabbare. Annars sitter man bara och kollar på klockan med en minuts mellanrum.

That's all for now.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0