30/5

10:54  you are in pain, take your life with cocaine. chalalala :P

Har precis plattat håret och sitter nu och försöker klura ut vad jag ska ha på mig idag. Tufft val!

Dagens to do;
- VÄLJA KLÄDER!
- packa
- baka
- Åka till påarp, sätta blommor på mormors grav
- åka till farmor och träffa henne + faster&kusin för att fika
- käka ute med mamms & papps
- förhoppningsvis hinna träffa oskar på en kaffe innan bussen åker tillbaks till k-krona

mucho to do, but so little time. Gott nog så har jag 3h på mig innan vi ska köra. Vilket i sin tid betyder att jag kan dega och packa i en timme och sen baka i två :)

Det borde inte bli så svårt att packa heller. Har bara en liten väska nu, eller jag tycker den är liten ialf ;) haha. Så blir bara lite kläder. Ska inte ta med festkläder eller skor för då drar jag bara ut (fast det gör jag fast jag inte har med mig andra kläder) höhö. Nej denna månades ska vara smal och inga extra utgifter alls. Mat ska ine köpas och ine skit heller. Måste inse att jag kan klara mig utan allt skit ;)

Nu ska jag lysna på lite mer veronica maggio, sminka & klä på mig.

take care!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0